Ubezpieczenie zdefiniowano na nowo!

Zapomnij o wszystkim, co wiedziałeś o ubezpieczeniach!
Klikochron jest inne.

Częste pytania

Najważniejsze informacje o Klikochron:

Jakie urządzenia mogę ubezpieczyć w Klikochron?

Dzięki naszemu assistance dla elektroniki mobilnej masz możliwość kompleksowego ubezpieczenia Twojego smartfona, tabletu, notebooka oraz aparatu fotograficznego od zagrożenia uszkodzenia oraz kradzieży.


Czy mogę ubezpieczyć telefon komórkowy na abonament i jaką cenę nowego urządzenia podać podczas zawierania umowy?

Oczywiście masz możliwość ubezpieczenia telefonu kupionego w abonamencie na podstawie umowy o usługach sieci komórkowej. Jednak jako cenę nabycia w tym przypadku nie należy podawać ceny telefonu w ofercie abonamentowej, lecz cenę rynkową urządzenia. Informacje te możesz uzyskać przykładowo u producenta lub Twojego operatora. Często dokładna cena nowego telefonu jest również podana na fakturze, którą otrzymałeś wraz z urządzeniem.


W jakim czasie od zakupu mogę ubezpieczyć moje urządzenie?

Twoje urządzenie ubezpieczyć możesz jeszcze w przeciągu 6 miesięcy od momentu zakupu.


Jakie szkody pokrywa ubezpieczenie Klikochron?

Ubezpieczenie Klikochron pokrywa szkody powstałe na skutek upadku, pęknięcia, zwarcia, przedostania się płynów, błedów obsługi czy też szkód spowodowanych przez inne osoby czy urządzenia. Ponadto możesz opcjonalnie ubezpieczyć swoje urządzenie przed zagrożeniami prostej kradzieży, jak na przykład kradzież urządzenia z kieszeni spodni lub kurtki.


Jak długo obowiązuje moja umowa o ubezpieczenie?

Zawarta przez Ciebie umowa ubezpieczeniowa upływa automatycznie po wybranym przez Ciebie okresie czasu (1 lub 2 lata). Nie jest przy tym potrzebne wypowiedzenie z Twojej strony. Przed upływem umowy skontaktujemy się z Tobą mailowo i zaproponujemy przedłużenie umowy o kolejne 12 miesięcy. Maksymalny okres obowiązywania umowy wynosi 36 miesięcy.


Czy mogę ubezpieczyć mojego smartfona jeśli mieszkam w Niemczech?

Tak, oczywiście. Odwiedź naszą niemiecką stronę internetową: schutzklick.de, w celu odnalezienia odpowiedniego ubezpieczenia telefonu.


Czy ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje również w przypadku mojego tymczasowego pobytu za granicą?

Ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje na całym świecie, dzięki temu jesteś również optymalnie ubezpieczony podczas urlopu.


Moje urządzenie jest uszkodzone. Co muszę zrobić?

Szkody możesz wygodnie zgłaszać poprzez naszą stronę internetową. Po wypełnieniu elektronicznego formularza zgłoszenia otrzymasz pocztą elektroniczną opracowane wcześniej zlecenie naprawy oraz dowód wysyłki. Zlecenie naprawy przesyłasz razem z urządzeniem do partnerskiej firmy naprawczej, współpracującej z Klikochron. Nasz partner naprawy jest równolegle informowany o uszkodzeniu i podejmuje pierwsze działania dla powstałej naprawy. Twoje naprawione urządzenie otrzymasz z powrotem tak szybko jak to tylko możliwe. Kradzież urządzenia zgłosisz również na naszej stronie internetowej.


Jak skontaktować się z Klikochron?

W przypadku dalszych pytań możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

Przez e-mail:            support@klikochron.pl
Telefonicznie:         800707041 (pn. – pt., w godz. 9-18)
Pocztą:                        simplesurance GmbH
                                        Am Karlsbad 16
                                        D-10785 Berlin


Tutaj przejdziesz bezpośrednio do:  Ubezpieczenie telefonu komórkowego

Tutaj przejdziesz bezpośrednio do:  Ubezpieczenie tabletu

Tutaj przejdziesz bezpośrednio do:  Ubezpieczenie laptopa

Tutaj przejdziesz bezpośrednio do:  Ubezpieczenie aparatu fotograficznego

"

Jakie rowery mogę ubezpieczyć w Klikochron?

Dzięki naszej pełnej ochronie jednośladów, masz możliwość ochrony swojego zwykłego roweru oraz roweru elektrycznego. Określenie rower elektryczny oznacza rowery ze wsparciem siłowym pedałów, które są napędzane silnikiem elektrycznym do maksymalnej prędkości 25 km/h.


Jak długo po zakupie mogę ubezpieczyć mój rower oraz rower elektryczny/e-bike?

Jeśli kupno Twojego roweru miało miejsce nie później, niż 3 miesięce wstecz, to nadal masz możliwość ubezpieczenia go w Klikochron.


Co obejmuje ubezpieczenie roweru i roweru elektrycznego/e-bike’a?

Ubezpieczenie roweru Klikochron zapewnia całkowitą ochronę w przypadku kradzieży, włamania z kradzieżą oraz rabunku. Ubezpieczenie obejmuje zarówno kradzież całego roweru jak i części rowerowych połączonych na stałe. Jeśli Twój rower zostanie uszkodzony na skutek wandalizmu, ubezpieczenie pokryje konieczne koszty naprawy bez potrącenia udziału własnego. Twój rower jest chroniony również wtedy, gdy dojdzie do uszkodzenia na skutek upadku.


Na jaki okres czasu mogę ubezpieczyć rower lub rower elektryczny?

Nasze ubezpieczenie roweru wygasa automatycznie po upływie roku czasu. Nie jest przy tym potrzebne wypowiedzenie z Twojej strony. Przed upływem umowy skontaktujemy się z Tobą mailowo i zaproponujemy przedłużenie o kolejne 12 miesięcy. Maksymalny okres obowiązywania umowy wynosi 36 miesięcy.


Czy mogę ubezpieczyć mój rower lub rower elektryczny/e-bike, gdy mieszkam za granicą?

Aktualnie umowę assistance dla rowerów mogą zawierać tylko osoby z miejscem zamieszkania w Polsce.


Czy ubezpieczenie obowiązuje również w przypadku mojego tymczasowego pobytu za granicą?

Ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje na całym świecie, dzięki temu jesteś również optymalnie ubezpieczony podczas urlopu.


Mój rower jest uszkodzony. Co muszę zrobić?

Szkody możesz całkiem wygodnie i w każdej chwili zgłaszać bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Po wypełnieniu elektronicznego formularza Twoje zgłoszenie kierujemy bezzwłocznie do ubezpieczyciela w celu kontroli.


Jak skontaktować się z Klikochron?

W przypadku dalszych pytań nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji:

Przez e-mail:            support@klikochron.pl
Telefonicznie:         800707041 (pn. – pt., w godz. 9-18)
Pocztą:                        simplesurance GmbH
                                        Am Karlsbad 16
                                        D-10785 Berlin
 

Tutaj przejdziesz bezpośrednio do:   Ubezpieczenie roweru

Tutaj przejdziesz bezpośrednio do:   Ubezpieczenie roweru elektrycznego

Moje miejsce zamieszkania jest w Niemczech. Czy mogę mimo tego zawrzeć umowę o ubezpieczenie Klikochron?

Tak, oczywiście. W tym celu po prostu odwiedź niemiecką stronę internetową: Schutzklick.de


Moje miejsce zamieszkania jest w Austrii. Czy mogę mimo tego zawrzeć umowę o ubezpieczenie Klikochron?

Tak, oczywiście. W tym celu po prostu odwiedź austriacką stronę internetową: Schutzklick.at


Moje miejsce zamieszkania jest w Holandii. Czy mogę mimo tego zawrzeć umowę o ubezpieczenie Klikochron?

Tak, oczywiście. W tym celu po prostu odwiedź holenderską stronę internetową: Klikzeker.nl


Moje miejsce zamieszkania jest we Włoszech. Czy mogę mimo tego zawrzeć umowę o ubezpieczenie Klikochron?

Tak, oczywiście. W tym celu po prostu odwiedź włoską stronę internetową: Cliccasicuro.it

Sposoby płatności:

Bezpieczne zakupy: